en låt som väcker minne

jag och mamma lyssnde typ alltid på den i bilden
 
Lyrics for Orup ~ Indiedrottning 
Hon var en indiedrottning ifrån Vänersborg Hon hade kort svart page och hon tyckte att jag var gammal Och alltför folklig, men hon hade mitt första album  

 Hon hade pluggat fem terminer på Berghs och Beckmans Och sedan jobbat inom långvården sen dess Hon hade tredjehandskontrakt på Skånegatan Dit fick jag aldrig komma Dit fick jag aldrig komma  

 Hon var en indiedrottning ifrån Vänersborg Hon hade kort svart page och hon tyckte att jag var gammal Och alltför folklig, men hon hade mitt första album Och vi pratade, och jag tjatade Hon hade en pojkvän som spela i ett band som jag aldrig hört om Men dom hade visst nåt på gång  

 Vi hade träffats på en fest på Kungsholmsgatan Hon stod och hånlog åt dom sångerna som sjöngs Hon bar en väska med importerade vinyler Dom fick hon aldrig spela Dom fick hon aldrig spela  

Hon var en indiedrottning...  
 
Så svår att hålla, så svår att nå Så svår för mej att förstå

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0