bloggtorka

jag har värsta bloggtorkan.. sitter just nu och lyssnar på musik.
dagen  i punkter;
  • skolan! vi gick typ till särskolan och provade på massa saker och så :) det var väl helt okej.
  • efter skolan cyklade sophia och jag jätte fort, först till mig sen hem till henne. vi slutade 2 och vi skulle ta tåget till västerås klockan kvart i tre. as stressigt.. vi cyklade typ till resecentrum på 10 min. Och mitt i allt stress så lyckades jag få punka.. :(
  • sen va sophia och jag i västerås och så.. köpte bara en sticka tröja och en bikini.. haha fråga inte varför jag köpte en bikini men de kosta typ inget och den är bra att ha ;)
  • sen skulle vi åka hem, vi hade planerat att ta tåget hem klockan 10 i 6. men gissa vad? ;o vi missade det med 1 min! och nästa tåg gick klockan 7 och då skulle vi missa hela matchen. iallafall vi tog en buss, så vi var i enköping vid kvart i 7 så vi kom till andra halvlek och då låg mitt kära lag under med 3-0 :(
  • matchen slutade 6-2, och stackars linnea! fy fan vad synd jag tycker om henne. hon gjorde illa sitt knä. precis när det har blivit bra! FAAN jag tycker super duper synd om henne! hoppas det blir bra fort! krya på dig bästavän!! 

Kommentarer
Postat av: linnea

tack bästavän! jag älskar dig. <3

2010-08-20 @ 22:36:35
URL: http://baraaliinnea.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0