dag 15 - så här ser min julafton ut!

dag 15 - så här ser min julafton ut!

oj den sista. Den skulle ju vara i morgon? haha det måste ha blivit nått fel. Men aja..
så här ser min julafton ut: Filip och jag brukar alltid vakna tidigt.. Då kollar vi i våra julstrumpor sen springer vi typ upp. Springer in till mamma och pappa och lägger oss där. Där öppnar vi paketet. Sen går alla ner och då öppnar vi några paket. Dom från Nisse och mamma och pappa öppnar dom från oss. Sen fixar vi oss och sen åker hela familjen till farmor. Där äter vi julfrukost och firar lite jul. Även mina största kusiner brukar vara där då. Sen åker vi hem packar ordning och åker ditt va ska fira jul. Varannan åk hos morfar och varannan år hos mormor. Min mormor och morfar är skilda. Aja.. I år ska vi faktiskt till mina kusiner istället. Då kommer ju både mormor och morfar och alla. Det ska bli kul. Den är min julafton. Klockan tre kollar vi såklart på kalleanka och sen på kvällen äter vi julmat och öppnar massa paket! Jag älskar julafton!


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0