jag älskar dig mest av allt du är det bästa som har hänt mig!

Sophia min älskade vän! Du är seriöst världens bästa vän!
Du finns alltid där för en. Du ställer alltid upp för en! Jag vet att jag kan vända mig till dig om jag behöver prata för jag vet att du alltid tar din tid och lyssnar. Jag vet att du alltid kommer stå där med öppna armar! Ingen är som du.. exakt ingen! Du är en ängel. en ängel utan vingar! Du är helt underbar! Tänk att man kan ha en sån underbar vän. Jag har känt dig ända sen vi var jättesmå. Du har alltid varit min bästa vän och det kommer du alltid att vara. Ändå tills jag dör och sen på andra sidan! Jag kommer aldrig släppa taget om dig. För du är det bästa som har hänt mig! När jag tänker på alla våra minen så seriöst får jag tårar i ögonen. Jag skulle inte vilja byta ut dig mot någon annan! Du är guld och mer än så. Du är hela mitt liv! Jag älskar verkligen dig obeskrivligt mycket! Det går inte att förklara med ord och bokstäver. Även fast jag kanske inte alltid visar hur mycket du betyder så vet du att du betyder mest av allt på den här jorden! Du är verkligen som en syster! Världen bästa syster! Du är allt min älskade lilla Sophia. Med dig kan jag gråta, skratta, berätta allt. Bråka gör vi med det är precis som systrar. Systrar bråkar och sen när vi har bråkat så kan vi sätta oss och skratta åt det! Du är min livsglädje! Jag älskar dig mest av allt du är det bästa som har hänt mig!



bättre får man leta efter.. och leta länge för man kommer aldrig hitta?


Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

Har just nu igång en tävling där du kan vinna 250kr på Nelly.com i sammarbete med Salescity.nu.



http://youfoundit.blogg.se/2010/december/tavling-vinn-presentkort-pa-nellycom.html#comment



Ber om ursäkt om du inte är intresserad!

2010-12-07 @ 18:30:35
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: sophia

jag älskar dig mest av allt. fins inga ord!

2010-12-07 @ 20:00:38
URL: http://sophiaortengren.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0