-

Nu är det bara 15 dagar kvar till julafton så jag gör en liten nedräkning. Jag börjar idag på dag1!
dag 01 - presentation av mig själv
dag 02 - tio saker du gillar
dag 03 - bild på dig som liten
dag 04 - vad du hade på dig idag
dag 05 - Mina vänner.
dag 06 - min klass
dag 07 - ditt rum
dag 08 - din favoritblogg
dag 09 - din favorit låt
dag 10 - Det här åt jag idag
dag 11 - din dag
dag 12 - Mina syskon
dag 13 - en bok
dag 14 - min idol
dag 15 - så här ser min julafton ut!

Mitt namn är Evelina Elisabeth Andersson. Jag bor i sveriges närmaste stad. (kanske också sveriges tråkigaste) Men jag trivs! Jag är fjorton år. Fyller år den 8 maj. Om dagarna är jag i skolan. jag tycker faktiskt skolan är jättekul.. bortom alla läxar ;$ När jag inte är i skolan så tycker jag om att träna, spela handboll, vara med mina vänner och familj och blogga osv. Jag lever ett ganska vanligt liv. Mitt liv ser ungefär ut som alla andra i min ålder. skolan, träna, plugga.. det är nästa det enda jag gör! När jag är hemma själv så dansar jag och sjunger helt vilt! Nu vet ni lite om mig.

Det här är då evelina elisabeth andersson för några år sedan!


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0