hej jag är trött

sitter och kollar lite på fotboll, vm finalen. Själv håller man på Spanien. fast igentligen bryr jag mig inte om vem som vinner, veckan i göteborg har rent utsagt vart B Ä ST! jag orkar inte sitta och berätta om allt så jag berättar bara lite kort om dag för dag. sen kanske jag delar med mig av lite bilder. men jag glömde min kamera så jag har inte tagit ett enda kort, men det kanske finns nån som skickar ? (Aa)
tisdag: vi kom till skolan, packade upp osv. gick och kollade runt lite.
onsdag: vi spelade 2 matcher under dagen, och på kvällen var vi på invigningen. invigningen var seriöst det coolaste jag nånsin sett! den var fantastisk!
torsdag: vi hade en match, det spörengnade! ;o vi skulle gått på Liseberg men pga regnet så gick vi på discot istället.
fredag: 2 matcher och sen liseberg! super kul!
lördag: en match, vi förlorde så vi åkte ut, då åkte vi och bada på en fett fin strand. på kvällen fick man göra typ vad man ville. 3 stycken gick på disco medans resten av laget var hemma och "softa". jag hade nog aldrig orkat gått på disco, var så himla trött ;o
söndag: (idag): packade ihop och sen tåget hem. och hur varmt var det liksom i tåget? fyfaaan jag har typ aldrig vart med om nått så varmt ;o
VECKAN HAR VARIT OLSAGBAR!
alla ehfare utanför svenska mässan, där vi åt! :O)
stort hjärta på allt! <3

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0