ny design

som ni ser så har jag ny design, jag och sophia har gjorde den ;) den vart faktiskt riktikgt bra! nu håller vi åka äta fast sophia ska sy sin tröja nu för det är ett hål i den :P hahahahha! i armhålet! :D vi ska snart åka till sophia och hämta tältet och sen sätta upp det, tror vi ska vara hos mig. sen ikväll blire gatu och hamnfestivalen. som det kommer bli hela helgen. fast vi ska kolla på globall också!
jag måste bara säga hur fantastik underbar min syster sophia är! hon är absolut bäst! idag när hon kom så hade hon med sig en överraskning... det var två halsband, på ett stod det sophia och på ett evelina. så vi har varsina halsband med varandras namn på! dom hade hon beställt till oss! TACK SYSTER! jag älskar dig mer än allt! du är guld! men nu ska vi gå upp och fixa och sen aa.. hittar vi väl på nått ;) pusss!

 

 
gammal bild på sophia! hon kommer döda mig för den här men det är riktigt söt! jag älskar dig gullunge! <3


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0