jag skippar rubrik ;)

förlåt för en dålig uppdate idag... jag har haft fullt upp hela långa dagen. Imorse åkte jag mamma och filip till stan. Jag och mamma skulle klippa oss, det var rätt bra, väldigt kort men det är nog bara för att jag inte är van. (bild kommer sen) sen gick vi runt lite på stan, köpte 2 par skor på lindex ;) sen gick vi och åt lunch på Wickmans, mysigt! sen åkte jag till alexandra, vi badade och solade bara, riktigt skönt! sen åkte jag på träning! gissa om det var varmr? ;O varmast! sen efter träningen skulle jag åkt till bresse med massa men det blev inte så ;) jag orkade helt enkelt inte ;P
muumms ;)
nu ska jag sova, vet inte om det kommer bli så mycket uppdateringar imorgon för jag ska till västerås! :)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0