linneaälskling jag tänker på dig!! <3

kom nyss hem, 5-0 till oss så nu är det final mot gusk.    
 

men det hände något otroligt hemskt, något av det hemskaste jag sett! Linnea min älskling, gjorde illa knät, jag tror knäskålen vred sig ;o det var hemska att se Linnea ligga där och skricka, jag såg aldrig hur knät såg ut! men Linnea min älskling du ska veta att jag tänker på dig väldig väldigt mycket! jag älskar dig så jävla mycket! och att se dig ligga där var så hemskt! andra halvlek spelade vi bara för dig, bara för dig Linnea! hoppas det blir bra! älskling!! snart gråter jag igen! JAG ÄLSKAR DIG! det här fick inte hända! varför just du!? <3

 


Kommentarer
Postat av: elin maiorana

jag tänker på dig Linnea hoppas du blir bra snart, jag älskar dig !<3

2010-06-09 @ 22:12:16
Postat av: linn lindblom

jag tänker på dig linnea, att se dig lida var det värsta jag har gjort i hela mitt liv.

vi hoppas på det bästa.

vi vann för dig!

2010-06-09 @ 22:20:05
Postat av: linnea!

TACK EVELINA!

tack linn och elin också.

ni är verkligen äkta vänner. tack för att ni bryr er. ni förstår inte hur mycket det betyder för mig.

ibalnd vet jag inte om jag gråter av smärta eller om jag gråter glädjetårar att jag har sånna vänner som er.

jag kommer och kollar på träningen idag så jag berättar då.

jag älskar er! <3

2010-06-10 @ 08:50:41
URL: http://baraaliinnea.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0