svaren

Postat av: emelie
kommer inte på så många men,
vad är din favorit mat?
svar: jag vet faktiskt inte, jag har ingen speciell favoritmat, men om jag måste säga nån så tar jag typ kött och potatis ;)

Postat av: anna

hur länge har du bloggat? :D

svar: jag började med bloggen i december. så jag har alltså bloggat i ungefär ett halv år! :)

Postat av: felicia jonson,
när fick du din första kille ?:)<33333333
svar: jag vet inte, när jag var liten. på dagmamman tror jag ;) 
<33333333

Postat av:
välj ut ditt favoritplagg ur din garderob och ta kort på det och lägg upp här.
kram!

svar: självklart kan jag göra det! kram!

Postat av: isabella
vilka bloggar läser du? vilka är dina favoritbloggar? :)
svar: din, linn, linnea, alexandras, ebbaw, oliwer, sophia, mathilda, jessica, josse, michan, lejla, fanny å, emma ö, ellenojulia, julia, felicia j, paow, kissies och många mera som jag säkert har glömt. jag har faktiskt ingen favoritblogg tror jag. kanske min egen? ;)

Postat av: Anonym ;§
vilken är din 
- favoritfärg? 
- favoritgodis? 
- favortiteklädbutik? 
- favoritkompis?
svar: favoritfärg: rosa!
favoritgodis: chocklad!
favoritklädbutik: haha gina kanske? ;)
favoritkompis: haha jag har flera favoritkompisar

Postat av: ebba
vem/vilka är dina bästavänner?:)<33333
svar: dom allra bästa och närmaste är: du, alexandra, sophia, linn, linnea och tove.
sen har jag flera vänner som är mina bästa men det där var dom som jag är och umgås mest med <333333

Postat av:
vad är roligast fotboll eller handboll?
svar: på sommaren är fotboll roligast och på vinter är handboll roligast.
vad vill du bli när du blir stor?
svar: idrottlärare! det har jag alltid velat bli och det är det jag vill bli!
har du någon favorit glass?
svar: mangnum temperation ;)
kram :D
Postat av: sofiiiaserikssoon.blogg.se
vad ska du göra isommar? :) 

puss
svar: partille, gothia! träffa vänner och göra en massa och självklart glida runt i bresse!
puss

Postav av: Åsnaaahn
Är du oskuld?
svar: jaa!

Postat av: lisa ;)
hur lång är du? :)
svar: ca 1,65

Postat av: åsa
vem är din idol!?
svar: LIONEL MESSI! <3

Postat av: jossdenbästa<3
handboll eller fotboll?
godis eller naturgodis ? :D<3333333333333
svar: båda ;)
hmm... svår fråga. av naturgodis känner man sig inte lika fet och det är mycket fräschare! men ändå så är vanligt godis mycket godare! ;§ så jag tar vanligt! <333333333333

Postat av: alva
vad är ditt favoritplagg nu på sommaren ?
svar: shorts tror jag. jeansshorts, det går att ha till nästan allting och desutom är det snyggt ;)

Postat av: :D
hur lång är du?
hur mycke väger du?
svar: 1,65 och hur mycket jag väger spelar faktiskt ingen roll. men inte över 50 ;)

Postat av: evelina, jag heter också evelina
har du några syskon ::))
svar: kul att du heter som jag. yees världens bästa! en lillebror som heter filip!

Postat av: olle
vad är din bh storlek?
svar: det spelar faktiskt ingen roll?



Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0