dagen kunde inte sluta bättre..

.. har nästa precis badat bubbelbad men en rejäl ler ansiktsmask, hårinpackning osv. det var otroligt skön att bara ligga i badet och jag känner mej ren och fräch! speciellt skönt var det efter att man har spelat match! matchen, matchen gick väl bra men tyvär förlorade vi! men jag tyckte vi var duktiga ändå! igår sov jag och Liv hos Strand, vi hade grymtkul! Strand och Liv jag älskar er! men nu börjar det lukta mat så jag ska snart gå ner och äta och sen ska jag troligtvis lösa sommarekrysset med mamma som är våran lilla tradition. juste, mamma har namnsdag idag! grattis älskade mamma! jag älskar dig mest!! 

 
åhh fick nyss se att jag spelat match mot FannaF95 på tisdag, det blir en hård match! men vi kan vi vinna. vi har gjort det och kan göra det igen!
 
bild från örebrocupen 2009! JAG ÄLSKAR FOTBOLL!

 


Kommentarer
Postat av: Liv

ÄLSKAR DIG LINA! :)<3

2010-05-29 @ 19:35:25



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0