fredag!

godmorgon!
idag är det sista elevensval och idag ska i typ ha 5kamp. nått jag inte ser fram emot? efter skolan ska jag sola och bli brun om det är sol men det måste det vara annars dör jag ;o sen har mitt lag fotbolls match som jag ska kolla på. själv ska man spela på onsdag mot esk f95, fett kul! vi måste vinna!
nått jag vill nämna är att... nu är det as mycket mygg ute.. den här sommaren hade jag planerat att inte få ett enda myggbett men gick det bra? nej inte alls. jag har redan 12 stycken på benen men jag ska låta bli att klia så jag inte får såna där fula ärr över hela benen! usch... jag hatar myggor!! men det är bara låta bli att klia och sen smörja på en as bar salva som mamma har ;) sen igår fråga Alexandra om jag ville sova i tält med henne idag men jag vet inte? det kanske kommer för mycket myggor ;o

nu måste jag snart gå och gå ha det bra!


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0