råkade somna

oj då jag låg och solade och så råkade jag visst somna i solstolen så jag är vart typ as brun. men det är jätte bra! :D jag har värsta randen! men jag vart bara brun på framsidan eftersom jag låg på rygg så jag är typ as blek på baksidan, kanske dags att sola ryggen osv. men hur kunde jag somna? jag vart ju typ as pigg, sov i tält inatt med ebba och Alexandra. vi somnade typ... 11-12. as tidigt ;o 

ikväll ska familjen Dynesius och våran familj till familjen Westman. ohhyeaaah det kommer bli bääst!

men nu måste jag gå och fixa mig för om exakt en timme och en kvart kommer Westman och hämtar oss!
hörs imorgon då.
jag bjuder på den eftersom jag typ inte har lagt ut bilder på ett tag och vad vore en blogg utan bilder ;o

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0