snabbt inlägg innan läggdags

idag har jag spelat fotboll hela långa dagen, eller aa till klockan 4 typ. sen kolla jag när upplandslaget spelade match och sen åt jag, duschade osv. sen åkte jag till Fannaip och kolla när ulaget spelade match. jag kollade med linn linnea joanna michelle och freja. det var kul. fanna vann! daniella spelade med dom, hon var jätte duktig! efter det åkte jag linn och linnea hem till linnea men nu måste jag sova för imorgon ska jag till farfar. det ska faktiskt bli  kul att åka ditt, jag var senast där i sommras så det var ett tag sen. men nu måste jag sova! puss godnatt!

här får ni tre bilder från i sommras när vi var hos farfar ;)
bildernaa väcker minnen ! <3

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0