kass uppdate?

Förlåt för en mycket dålig uppdatering idag, inte ett enda inlägg?
Men idag har jag varit i Västerås med Sophia, och vi kom på rätt tidigt i morse att vi skulle åka så det blev jätte stressigt och då hann jag inte skriva. Somsagt så var jag i Västerås. Jätte mysigt. Fick inte med mig så mycket hem.. men lite grann iallafall.. Två tröjor, underkläder och lite smått med smink. Bilder kommer på det sen.. om det ens är värt att vissa?

Snart så ska jag äta mat, den är snart klar. Sen efter maten är det träning som gäller, jag är faktiskt väldigt träningsugen.Så det ska bli kul! Efter träningen är det snabba ryck.. ska på Club B One. Då är det är full fart hem och sen duscha, äta och sen åka till Ida, så fixar jag mig tillsammans med Ida och Rebecca.. och sen åker vi till joar! Det kommer bli kanon kul!! :D

bajsfulbild! men jag orkar inte bry mig...


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin blogg! :)

2010-11-02 @ 21:27:21
URL: http://liitefinare.blogg.se/
Postat av: filippa :)

fin blogg !va gärna med och tävla om månadens blogg som pågår just nu på min blogg :)

2010-11-03 @ 11:03:00
URL: http://filippaahering.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0