godnatt

Nu ska jag sova så att jag orkar med helgen! För imorgon åker vi till kiruna. Planet går.. jag vet inte :P Men vi ska åka fr¨ån Enköping typ hlav 10. Det kommer bli en toppen helg! Kommer inte kunna blogga. Jag har inte haft nån bra uppdatering den här veckan men nästa vecka kommer jag ta tag i det! Den här kvällen har spenderats hos Linnea med tove linn linnea hannes emil och wille. Jätte kul men nu ska jag sova, hinnerkanske slänga in ett inlägg imorgon. puss
lägger in en bild på min bästavän som jag tog från linneas blogg. Kolla hennes nya hår, som vi färgade idag. Det var kanon snyggt!

Kommentarer
Postat av: linnea

det vart super bra! :D:D

2010-10-25 @ 22:27:54
URL: http://baraaliinnea.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0