tordagskväll

GOOOSSHH ;O jag orkar seriöst inte plugga mera! No prov imorgon, det är typ 6sidors prov ;0 och typ as svår ;o  gud vad jobbigt! Jag har pluggat som en galning men måste plugga mera men jag orkar inte men det är bara samla krafter och köra. GOO EVELINA!
Idag har vi haft tårttävling i skolan.. såklart vann jag Rebecca och Marcus (A En rosa tårta med choklad och marängen och hallon! Super god var den! Det var sista elevensval dagen, vanlig skola imorgon :( Vi kollade på dansshowen i skolan för dom som hade dans på elevensval. Dom var jätte duktiga! Efter skolan var det träning, det gick bra. Juste jag åkte till Bålsta igår och spelade handbolls match och vi vann med 10-11! Imorgon är det fredag, aaaasss skönt! Då ska jag träffa Linnea, vi ska ner på stan och fika osv, vi har bad i skolan imorgon också,
rörigt inlägg förlåt ;§
kvällen bjuder på en bild på mig och neos (L)



Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0