skön kväll efter en stressig dag

Känns som jag har stressat mig genom dagen idag..
Imorse fick jag stressa för Izabell sa att vi började halv fast i igentligen började 20 i. Så jag skyndade mig jätte mycket! Sen efter skolan åkte jag till Linn med Tove och så klart Linn. Vi gjorde kladdkaka.. om jag ens kan kalla det de? :P haha! och så gjorde vi en dans!
Efter det vart det jätte stressigt.. jag kom hem vid 20 över 5, och så skulle jag åka till träningen typ kvart i 6. Så då hade jag 25 på mig att äta, bytta om osv + att jag inte hittade mina benskydd!! det vart panik!! Aja nu ligger jag och lyssnar på lugn musik och äter nötter (y)
Här har du Emma! Idag hade jag 137, och du ser ju att det är min ;) tror du mig nu?

Kommentarer
Postat av: Linda ström;)

hej eve;)Állså jag ville bara säga att jag älskar din header, den är jätte fin;D<333

2010-09-28 @ 20:57:46
URL: http://lindaastrom.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

Fin blogg! :D

2010-09-29 @ 16:22:55
URL: http://justsandraa.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0