kick off

Idag spelade vi somsagt match mot Nordia. jag spelade jättedåligt, men vi vann med 16-2! haha. Imorgon är det match mot Rimbo. Jag är redan sjukt taggad! Skulle haft fotbollsträning nu, men jag orkar inte och jag vill villa upp mig tills imorgon. Nu ska jag gå och duscha som jag inte har gjort än. har legat och villat ett tag. Klockan kvart över sex så ska jag vara på robinssonskolan. Vi har kick-off med "det nya laget". 96/95 har slagit ihop. Så vi ska laga mat och så. Kommer hem imorgon. Försöker göra några tidstinställda om jag orkar. Men nu måste jag duscha. seyya
saknart!

Kommentarer
Postat av: aaalexandra ♥

saknar dig sjukt mycket bästavän! <3

2011-02-13 @ 17:09:23
URL: http://ajid.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0