härlig dag!

Dagen har varit så jäklabra! Skolan från halv tio till tio över två. Kan inte bli bättre. Efter skolan gick jag Linn och Linnea hem till Linnea och fixade en present till Tove. Hon kom hem från thailand idag! Vi hade köpte typ flippfloppz. Hahah bara vi som fattar det där. Sen typ la vi paket på gångvägen och gömde oss bakom en snöhög i skogen typ. Sen smsade vi henne att gå dit. Men då hade hon åkt till sin mormor och ätit. Haha så vi hade legat där och typ sett ut som värsta fånen. Haha det kom typ en kille och börja stanna och kolla på paket och jag fick lov att skrika att det var vårat och att han inte fick ta det. Haha Sen kom Filip. hahah där låg vi. Men kul hade vi. Sen gick vi hem till Linn och åt lite och jag lärde dom att vara mig. Så nu vet dom hur man är Evelina Andersson. Inte så svårt! Sen kom Tove hem och då gick vi tillbaka dit och la paket där och gömde oss igen. Lika kallt och blöt. Sen kom Tove. Då sprang vi fram till henne. Hon var ju inte lite brun. neger typ :O Sen gick vi in till henne och pratade och så. det var så kul och träffa Tove. Har saknat henne så. Sen vid halv 8 typ så gick jag hem och åt och så. Nu sitter jag här och pratar med folk på msn och så. Tack för en toppen dag!
Jag "lånar" bilden och videon från idag från min kära vän Linnea. Hoppas det är okej (A) LÄNK TILL DIG!
haha jag sjunger inte seriöst på videon (A)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0