tidsfördriv

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - Tungan.
2. vara seriös eller oseriös? - Beror på vilket tillfälle.
3. Dricka grön eller röd mjölk? -ingen mjölk alls.
4. Brinna upp eller drunkna? - ingenting
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Båda!
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ja många!
2. har du skolkat? - Nej
3. fanta eller cola? - fanta!
4. är du nyttig av dig? - ja det tycker jag!
OM MIG
1. vad heter du? - Evelina
2. syskon? - ja
3. Vart bor du? - en ett hus
4. Hur många barn vill du ha? - Två tror jag
5. Vill du gifta dig? - Ja!
6. Humör just nu? - glad, trött
7. Sugen på just nu? - iskallt vatten (A)
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Sjungit? - Ja
2. Blivit kramad? - Ja.
3. Känt dig fånig? - njaa
4. Saknat någon? - jaa
5. Dansat galet? - haha nej
6. klippt håret? -nej
7. Gråtit? - Nej

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Haha nej
2. Har du en hund? - nix

3. sover du helst ensam eller med någon? - båda, 
4. Tror du på spöken? - ja jätte mycket!
5. Är du mörkrädd? - nja 
6. Är du morgonpigg? - verkligen inte

7. Vad vill du ha just nu? - chips

nu ska jag gå ner och hämta mitt iskalla vatten och sen gå och lägga mig. GODNATT


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0