Godnatt

Jag går redan och lägger mig. Jag är inte alls trött men jag lägger mig nog i sängen och lyssnar på musik osv. Skolan imorgon dårå. Ska faktiskt bli kul.. eller nej där ljög ja. Men det känns inte så tråkigt men skola faktiskt. Kanske för att jag ninte har haft nått socialt umgänge på hela helgen. Just nu är det mycket i skolan också. Men jag ska plugga järnet.

Dom låtarna jag lyssnar på allra mest på kvällarna. Jag svär jag somnar direkt till dom :)


kent - utan dina andetag. (hittade bara när han sjunger live)
ken ring - änglabarn
the fray - never say never
Det är typ mina kvällslåtar eller vad man ska säga! Love!

Kommentarer
Postat av: Daniel Vardakis Lembke

Kika in på Stockholms största heterosexuella blogg!

2011-01-17 @ 00:38:28
URL: http://dannebooy.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0