:D

hej förlåt för en usel uppdatering :( men jag har haft fullt upp hela tiden. ni får räkna med att det kanske inte blir så mycket uppdateringar nu när det typ är sommar. igår hade jag upplands träning först, det gick skit! så den vill jag inte ens prata om! sen åkte jag hem duscha osv. sen åkte mamma och jag och köpte skor, nu har jag hittat skolavslutningskor! inga märkvärdiga bara vanliga! sen åkte jag till sophia för vi skulle vara barnvakter, som jag har sagt:) det var roligt, vi typ badade mest. sen kom Oliwer också då gick vi till Bresse och köpte glass! sen badade vi, kolla lite lite på film och spelade fifa! taxin kom vid halv 12 och då åkte vi hem. Fett kul vi hade! :D
men nu ska jag gå och packa upp min väska från igår och sen kanske jag bloggar meera?
juste.. jag har match ifag också, fett kul. ska spela med 97ornA :dd i tierp tror jag! så det är väl bara börja tagga för den!! :D 
 


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0