mysig dag!

hejsan, jag vet att jag har uppdaterat dåligt idag, väldigt dåligt! men det har sommar fiifan! jag har varit i bresse typ hela dagen, eller aa nästa. Ida Linnea och jag åkte buss dit, den gick 5 över 12. sen kom Mathilda också. as mysig dag in Bresse! sen kom mamma och hämtade oss och när jag kom hem så packade jag (åker ju till Karlsta imorgon, mästercupen) sen träning. träningen var inte direkt den roligast men det funka :) sen åkte jag till Mathilda :D jag matte linnea och ida gjorde ett sommardopp ;P för er som undrar vad ett sommardopp är så är det inte att bada utan vi doppade frukt i choklad :D det var fett gott! det är sommardopp! så vi kommer träffas några gånger i sommar och ha en sommardopp. faktiskt så kallar vi det Emils sommardopp, och Emil = E,evelina M,mathilda I,ida L,linnea :D
det blir emil :D  sen kom jag nyss hem! nu ligger jag i sängen :) ska snart sova, måste upp rätt tidigt imorgon :) karlsta u know. ebba kommer och hämtar mig klockan typ kvart i ett, aja nu ska jag sova. vet inte om jag kommer kunna blogga mera restan av veckan men jag kanske kan mobilblogga? :) får se? godnatt! oj vad långt det vart :O
förlåt  linnea ;§ men jag "lånar" den här bilden av dig, jag hade ju inte min kamera med mig :)

Kommentarer
Postat av: linnea!

men gud gumman. det är klart du får ta bilderna.

bästavän, vi ses i karlstad klockan 6! fyfan va kul det kommer bli! :D:D:D:D:D

2010-06-17 @ 11:14:15
URL: http://baraaliinnea.blogg.se/
Postat av: kissies

det lät jätte mysigt, ;D

2010-06-21 @ 09:45:33
URL: http://kissies.se



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0