6 skoldagar till skolav.

hejsan, har precis gjort klart engelska läxa med mamma som är tills imorgon :) idag har jag tränat, det var sjukt varmt ;o men jag linnea och elin tränade i sport bh, det var ju grymt skönt! det gillas! nu ska jag snart sova, jag är riktigt trött.
imorgon ska jag gå på picknick med sophia, vi har bestämt att göra det dom här två torsdagarna innan skolavslutningen :) mysigt faktisk men imorgon innan ska jag på extra slöjd till klockan 4, då hinner jag bli klar med mina mjukisbyxor. dom är fett coola, och det står baktus på dom, om ni undrar varför det står baktus på dom så är det för att linnea också har skrivit karius, och om ni undrar vilka karius och baktus är så är det två små troll som Linnea och jag lekte att vi var i typ 5an, hahah asg! men riktigt gulligt faktiskt!



Kommentarer
Postat av: -

jättebra blogg!

jag har läst din blogg i underfär en måndad nu, jag älskar den <3

2010-06-04 @ 07:59:21



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0