snabb vecka..

Snart är lovet slut.. Jag har faktiskt lite ångest för mitt lov.. Det känns som jag inte har gjort nånting.. jag har ju varit jätte mycket med Sophia och det har självklart varit jätte kul, och sen har jag även hunnit åka till Västerås.. joar och handbollsträning. Men för det mesta har jag bara varit hemma.. det är skönt det också men lov veckorna brukar alltid vara fullaspeckade av saker att göra. Aja hur som helst så åker vi till mormor idag.. både hon och moster fyller år så vi åkte ditt och firar dom och äter halloweenbuffé osv.. Sen sover vi också kvar där.. Det kommer bli jätte kul.. Kommer inte kunna uppdatera men ska försöka fixa några tidsinställda inlägg.. Nu ska jag packa iorning lite.. så åker vi nog.. Mamma och pappa kommer hem när som helst..

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0