BAKAT

Förlåt för en dålig uppdatering. Har verkligen inte haft tid, pluggat och träna och massa! Men nu är det HEEEEEEEEELG! Fan vad skönt! har så mycket planerat också. Kanske slänger in min planering så ni vet vad jag ska syssla med :) kommer bli en toppen helg! Idag hade vi so prov, det gick helt okej. känns som det gick bra iaf :) Sen efter skolan bakade jag choklad muffins med filip min lillebror. dom vart gryyma, sådär rooossa pärlsocker på dom! as gulliiga! Nu gör jag... ingenting ;o har inget för mig heller. skönt tycker jag faktiskt. bara vara hemma och vara med familjen, ska baka pizza och så också. så det blir nog bra!
HAHAHA linnea la upp den på sin blogg, och var baar tvungen att lägga upp den! haha den är från typ 2007 elr 2008, hahahah! så jag se ut? ;o

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0