träning snart

Ska snart åka på träning, jag är feeett sugen på att träna ;o :D fett taggad!
Idag har vi haft elenvensval i skolan (som vi ska ha tills på torsdag) Jag har bakning, det är fett kul! Idag skulle vi typ i grupp planera en måltid med uppdukning och allt, och imorgon ska vi laga det och sen kommer en jury bestämma vilken som vinner. Jag är i grupp med Gustav, vi har kinatema. Så vi ska göra kyckling med cashewnötter och till efterrätt lyckokakor. haha det blir bra! Sen var vi på nån teater på joar idag också, haha den var fett dålig :p Men nu måste jag gå och byta om. Vi hörs efter träningen :)

just nu.. jag bjussar på den ;)

Kommentarer
Postat av: erica

såå fin du är gumman! <3

2010-10-12 @ 17:02:46
URL: http://soeriica.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0