fredag

Haha just nu sitter jag och fixar lite inlägg. Haha jag sitter och lyssnar på Justin Bieber.. pinsamt!! Haha blää vad jag hatar han! Lillebror fyller ju somsagt år idag så vi har ätit och så. Nisse och farmor kom också hit och åt och fikade! :D Imorgon kommer resten av släkten. Imorgon är det fotbolls träning men jag tror ionte kjag ska träna. Jag är inte så sugen och sen har jag jätte ont i min fot. Nu ska jag ner och hämta lite godis. Bloggar mer snart, bilder osv. ;)
Om ni har tips på vad jag kan blogga om så får ni jätte gärna kommentera.
i den här videon så är han faktiskt ganska snygg

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag skulle vilja ha tillbaks sådana saker som "Det du inte visste om Evlina" och t.ex. Hiss och Diss.

Jag tycker din blogg är jätte bra men lite mer sånt skulle vara roligt! :)

2011-02-25 @ 23:18:34
Postat av: Isabelle

Jag skulle vilja ha tillbaks sådana saker som "Det du inte visste om Evlina" och t.ex. Hiss och Diss.

Jag tycker din blogg är jätte bra men lite mer sånt skulle vara roligt! :)

2011-02-25 @ 23:18:51



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0