vill sova ett bra tag

Nu ska jag sova. Skulle väldigt gärna vilja sova ett bra tag och vakan upp i vår/sommar! Hela eftermiddagen/kvällen har jag pluggat. Det spelar ingen roll om jag pluggar mera det kommer ändå gå åt skogen. Vi har matte prov imorgon och det kommer inte gå bra, men jag får hoppas på det bästa. Jag orkar seriöst inte med skolan längre. Men det är bara två och en halv veckor kvar, så det är bara att hålla ut. Sen är det påsklov och efter det har vi två veckors prao. Angående praoen så ska jag och Linnea praoa på ett dagis. Mysigt, ett ute dagis:) eftersom det för hoppningsvis är vår då så är det ju utmärkt. Vi var där i förgå och frågade och så.
Nu ska jag sova. På en skala 1-10 så mår jag ungefär 3 nu. Jag hostar varannan sekund och känner mig verkligen sjuk. Och nästan rinner hela tiden. Hatar det här.. Godnatt!

Ni är världens bästa! Jag älskar er! Lagom gammal bild :')

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0