godmorgon,

Jag har precis ätit, det vart frukost på sängen (Y) Ligger och lyssnar på massa gamla ABBA låtar och checkar aftobladet. Ska snart börja fixa mig. Sitter just nu och läser om rockbjörnen.
den som är i fylda med fet text är det som jag hejar på.

Årets kvinnliga liveartist

Robyn

Melissa Horn

Amanda Jenssen

Anna Bergendahl

Agnes

Årets livegrupp

Kent

Mando Diao

Hoffmaestro & Chraa

The Ark

In Flames

Årets svenska låt

Från och med du – Oskar Linnros

Keep on walking – Salem Al Fakir

Unstoppable – Ola

Nothing without you – Mando Diao

Manboy – Eric Saade

Årets genombrott

Oskar Linnros

Eric Saade

Anna Bergendahl

Justin Bieber

Andreas Grega

Årets manliga liveartist

Salem

Oskar Linnros

Lars Winnerbäck

Eric Saade

Ola

Årets konsert

Tokio Hotel

Mando Diao

Lady Gaga

Kent

Lars Winnerbäck, den enda konserten jag har varit på. Dom andra var säker också jätte bra! men jag håller mig till Lasse för han är så grymt bra!


Årets utländska låt

Tokio Hotel - World behind my wall

Lady Gaga - Bad romance

Justin Bieber - Baby

Lady Gaga - Telephone

Lady Gaga - Alejandro

Årets festival

Peace & Love

Getaway

Sweden rock

Metaltown

Arvika

ingen aning har inte varit på nån av dom festivalerna.


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0