slappdag

Idag orkar jag faktisktΗ inte göra nånting. Vet faktiskt inte heller vad jag ska göra. Jag har bakat muffins idag, haha dom vart inge bra! haha! Dom flöt typ ur formen i ungen ;P Imorgon ska jag planerna för kräftskivan som vi ska ha i veckan tror jag. Och sen ska jag hinna träffa Izabell i veckan också. Vet inte Vilken dag. Usch det är sommarlovet har gått för fort! det känns som det nyss började. jag har typ inte hunnit med nånting. därför vill man göra så mycket som möjlig dom här sista dagarna. Men så är det dåligt väder också. Men nu har det slutat regna, det verkligen spöregnade imorse. Men nu ska jag ta och hitta på något. juste, besökar rekord igen! det blir bara mer och mer besökare för varje dag som går! Det är toppen! Men nu kommer snart mamma och pappa hem med tappetkatalogsak, så jag ska hjälpa till att kolla vilken tappet vi ska ha i vardagsrummet. Vi håller på göra om Vardagsrummet ;) men nu ska jag jag gå och göra något, puss!
haha sitter och kollar på gamla bilder, här är en bild från Sofias 80tals fest förra året.

Kommentarer
Postat av: linn lindblom

ska du träna?

2010-08-09 @ 16:57:55
URL: http://linnlindbloms.blogg.se/
Postat av: isabella

samma här, det känns som man inte gjort mycket alls :o

2010-08-09 @ 22:55:49
URL: http://isabellablomdahl.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0