GLAAAAAD!

Åhh vilket härligt väder! Jag är så sjukt glad! Sitter just nu och lyssnar på min favoritlåt, som jag "tappad bort" hehe jag glömde bort att den fast och nu när jag lyssnar på den så påminner den så sjukt mycket om sommaren! Vädret är som sagt underbart! Typ sommar! Idag slutade jag ca halv 3, fick sluta en och en halv timme tidigare. Då åkte jag, linn och linnea hem till linnea och fixade och plannerade tills imorgon. Sen kom matchilda också, vi spelade lite wollyboll och så också! Imorgon ska vi ha lagfest hemma hos linnea! Underbart! Kommer bli jättekul! Imorgon är det sista skoldagen också, sen är det lov, guud vad jag behöver det! Sjukt skönt! Sen två veckors prao efter det!! Kul! Nu ska jag byat kläder och fixa med lite och så. Sen ska jag mathilda och linnea åka och handla inför imorgon! PUSS
VÄRLDENS BÄSTA LÅT!
oj långt inlägg men aja ;)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0