LÅNGT INLÄGG

Förlåt för en dålig uppdatering! Har hela tiden påbörjat en inlägg men aldrig orkat fullföra det. Imorgon börjar lovet. Eller ja man kan ju säga att det började i fredags. Isåfall fick mitt lov en jätte bra start. Jag slutade vid 2 då åkte jag hem och så sen åkte jag till linnea och sen vid halv sex kom laget! Då gjorde vi tacos och åt och körde 6 kamp och så! Det var jätte kul!! När jag kom hem var jag jätte trött. Igår så gick sophia och jag ut och åkte inlines på förmiddagen. Vi åkte till ica och köpte jordgubbar, påskmust och massa annat. Så satte vi oss i gräset vid en lekpark och bara låg där. Det var så himla vart. Låg där kanske 2 timmar. Sen åkte vi hem. Lite senare så färgade jag sophias hår. Mörkmörk brunt! Det var jätte fint! Idag har jag städat på fanna ip. fast jag har slutat med fotbollen nu så det var det sista jag gjort med fotbollen nu kan man säga. Valde att sluta för att lägga ner mer tid på handbollen. Det blir jobbigt med två sporter. Så det känns bra! Det känns bara lite "sorligt" att lämna fotbollen efter att man har spelat 8 år!
Så här skrev dom på hemsidan:
Lyckönskningar
Linn L och Evelina A har valt att sluta med fotbollen och istället satsa heljärtat på handbollen. De har nu nästan handboll året runt och det blir svårt att hinna med allt. Det blir tyvärr så nu när ni tjejer kommer upp i denna ålder. Men vi från ledarsidan & och samtliga spelare vill passa på och önska Linn & Evelina all lycka till med handbollen framöver.
Lyckönskningar
Linn L och Evelina A har valt att sluta med fotbollen och istället satsa heljärtat på handbollen. De har nu nästan handboll året runt och det blir svårt att hinna med allt. Det blir tyvärr så nu när ni tjejer kommer upp i denna ålder. Men vi från ledarsidan & och samtliga spelare vill passa på och önska Linn & Evelina all lycka till med handbollen framöver.

Nu ska jag nog ta och gå ut lite, sen vid tre ska jag träffa Tove, Linn och Linnea. Imorgon åker Tove till texas ;(;(
bilder från igår.
bilder från lagmiddagen, hittar ni HÄR!

Kommentarer
Postat av: Sofia

fin blogg du har! kom in och kolla på min och säg vad du tycker :) om du tycker om min blogg, följ mig då gärna via bloglovin.se, kyssar<3

2011-04-17 @ 19:03:17
URL: http://sofiavanilla.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0