packnings dax

Nu ska jag börja packa. Idag har jag varit på stan med din kära vän Linn. Vi åt på Wickmans och gick en runda på stan. Det var inte så mycket öppet men.. Men lite köpte vi iallafall. (a)
haha ja..inte så bra bild men. Det blåa är Linns och det rosa mitt. Till skolan hade vi tänkt! HAHA
Ja nu ska jag som sagt börja packa för kryssningen. Kommer då jag är borta inte kunna blogga men jag fixar lite tidsinställde. Det lovar jag. Ikväll sover vi hos Tove. Det här blir bääst! <3

jag saknar min vän linnea! har inte träffat henne på mer än en vecka och nu är hon i franskrike så den blir en vecka till! :(

Kommentarer
Postat av: Hannah

Skitfin blogg du har ! :)

2011-02-20 @ 19:58:25
URL: http://hlmh.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0