ännu en bra dag!

Jag hade förväntat mig att den här dagen skulle bli hemsk.. redovisning och en lång dag! Vid lunch tittade solen fram, och sen efter lunch skulle vi ha hkk redovisning.. Men våran lärare var sjuk så vi fick typ bara sitta vid datan och göra vad vi ville. Sen typ halv 2 fick vi sluta. Riktigt skönt! Nu sitter jag här och som vanligt dricker c-vitams vatten. Klockan 10 lver 3 ska jag ta bussen tillsammans med Linn och Linnea. Vi åker lite tidigare till träningen idag. Äter där och så. Underbart!! Nu ska jag gå och byta om och fixa lite. Hörs!
bild från gårdagen

Kommentarer
Postat av: Olivia :)

Fina ni är! :)♥

2011-03-04 @ 07:24:41
URL: http://baaraoliiviia.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0