lördags ångenst

Åhh idag har jag inte gjort nånting. Vart jätte trött hela dagen, även fast jag har sovit 9 timmar inatt. Kom hem vid 12 igår och somnade inte så sent efter det. Spenderade min kväll hos Linn igår, tillsammans med Linn och Linnea. Kul som alltid. Ja som sagt ångest över den här dagen. jag låg med sovkläder till 12 kanske. Sen gick jag ut och satte mig en liten stund. Sen gick jag in igen och bara låg vid datan och spelade tetris. Sen vid två somnade jag och vaknde strax efter 4. Jag skulle haft träning halv 5 men då orkade jag verkligen inte och jag mår inte helt 100. Så jag stannade hemma och sen dess har jag inte gjort nånting. Värd lördag?! Ikväll ska jag inte göra ett skit. Ska snart äta. Vi ska grilla och så. Mysigt. Ska väl ha en mysig lördagkväll med familjen.
just nu...

Kommentarer
Postat av: Erica♥

Vinnarna av veckans blogg är nu ute på bloggen, kika in & se om det var du som vann, om inte.. så finns det en ny chans snart igen :)

Kram

2011-03-21 @ 13:34:25
URL: http://eswensson.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0