det behövs

jag har nyss tömt upp ett varmt och skönt bad, det känns verkligen som det behövs. jag känner mig ur äcklig. så det får bli ett bad med ansiktsmask, hårinpackning osv. super mysig en sån här eftermiddag men dåligt väder. asså hallå vart är det fina vädert?! den här sommaren har gått extremt fort. om 2 veckor börjar skolan och det känns som inte ens sommaren har hunnit börjat än ;O nu vill man liksom vara i bresse eller nått, oh så är det skitväder. kul -.- aja nu ska jag gå och lägga mig i badet och kanske se på nån film medans jag ligger där?


Kommentarer
Postat av: linneastrand

grattis evelina, du vann blogg vs blogg!

2010-08-01 @ 18:06:20
URL: http://baraaliinnea.blogg.se/
Postat av: J - Vinn en inbjudan till bloggsvar hos mig!

Hej!

Vill du vinna en länk? lös då rebusen som finns i slutet av mitt senaste inlägg! :D

(Inlägget heter 'Dagens fråga 1: resultat')



Hoppas att du vill gissa

Kram J



P.s var gärna med i tävlingen på min blogg

2010-08-01 @ 18:12:26
URL: http://truejenny.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0