första dagen i 8an

Idag var det den första skoldagen, faktiskt rätt okej.. ;§ Vi gjorde typ inget, fick lite papper oh så. Vårat schema är fett skööönt ;o Börjar halv 10, onsdag torsdag och fredag ;D fäääätt skööööönt, yeeeeaaahhh! Aja iallafall.. vi kollade på en film också.. älska mig.. omg vad sorlig, verkligen hemsk. Hade inte min klass sutit där hade jag störtgrinnat.. Vi såg aldrig slutet. Det blir imorgon. iallafall så börjar vi börjar 9 och slutar 14.00 den här veckan, fett skönt. Vi har typ berggrundveckan.. och sen ska vi ha 10 kamp imorgon, haha wft.. Aja skön vecka tycker jag!
thihi jag bjuder på en bild från när jag var lite mindre "host"

Kommentarer
Postat av: Lydia! <3

Jätte fin blogg, Läs gärna min blogg och skicka en kommentar :)

2010-08-18 @ 21:36:51
URL: http://lydiasblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica

så sööööt !

2010-08-18 @ 21:41:43
URL: http://jeessica.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0