toppenkväll igår!

Vaknade nyss eller ett tag sen. Vaknade pga av målaren som är här -.  Hade kunnat sovit ett tag till. Ajaj nu är jag upp iaf. Sitter och äter lite yoghurt. Kräftskivan igår var grymt bra!
vi kom till Rebecca vid 5, då började vi duka och fixa och så.

Tove skulle komma vid 6, så medans så dansade och tog lite kort och så..
sen började vi med maten.

Rebecca var grillmästaren :D

Sen åt vi!



Tack Tove för att du la ett kräftöga i min fanta, HAHA

Sen körde vi 4-kamp,

Linneas aktivitet var gissa personen, HAHA det där var Linn, HAHA


lite mer från 4kampen.

Rebecca och hennes små ljus, gulligt säger jag bara!

Sen till desserten, HAHA Linn!

Sen gick vi till bresse för att ta några kort och dricka bubbliz! :)




DET VAR EN UNDERBAR KVÄLL! EN AV DOM BÄSTA KVÄLLERNA PÅ HELA SOMMAREN!





JAG ÄLSKAR ER TJEJER! MEST

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0