22:21

Förlåt för en dålig updatering.. Jag har tänk att göra ett inlägg men det fanns ingen orka till det. Jag började på ett inlägg idag men det försvan så jag tänkte; jag bloggar ikväll istället. Så nu gör jag det! idag har jag haft upplandsträning i Märsta. Det gick okej. Jag längtar till bredd och elit lägret! :D

Aja efter det träffa jag Sophia syster. Vi gjorde inte så mycket, hade picknick plandannat. Sen åt jag och så.. pizza lätt och enkelt. Snacka om att jag blev sugen på cola.. När resten av familjen satt och drack det ;o Men va fan.. jag ska klara det här! Sen träffa jag sophia igen. Vi var vid "snurris". Vi gick och kolla på hästarna och Sophia tappade bort sin mobil i skogen och skit. Men sen hittade jag den (y) Aja kom hem för ett tag sen. btw det var fett mycket myggor, hela min ben vart fulla av myggbet och skit. Och sen fick jag ett vid ögonbrynet -.-

Men nu ska jag ta och sova.. skola imorgon u knooowww. Tror jag börjar 20 i 9 eller nått sånt ;) Men nu ska jag sova... puuuuuuuuuuuusssssss!
syster du är allt! jag älskar dig och kommer alltid göra!

Kommentarer
Postat av: sophia

jag älskar dig med syster! :D

2010-08-23 @ 16:44:16
URL: http://sophiaortengren.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0