bildbomb - gamla bilder

linn, tove, rebecca förra året nån gång.
jag och tove, 6an
toveochjag, 6an
tove och jag, 7an tror jag?
nyårsfest typ 2008?
jag och sophia, typ 2 år sen?
jag och sophia
mathilda sötnos! föra året tror jag
linnea, jag saknar dig! förra året tror jag.
as härlig bild på ida!
förra året. linnea och tove
såå skön bild!!
haha en till skön bild! stockholm med klassen!
tove och jag <3
och igen..
elin och jag. 2008 tror jag.
malin förra vintern
ena copia
lucia föra året, tove ida och jag
tove och jag, HAHA

Kommentarer
Postat av: louise

hej!

fin blogg du har ,hoppas du har haft en bra dag

kolla gärna in min ''dagensdröm outfit'' och säg va du tycker!

kraam♥

2010-12-04 @ 18:35:54
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: ögren

jag saknar dig med! miin älskade evelina! <3

2010-12-04 @ 20:48:06
Postat av: Malin

Men va *** evelina!!!!!

Skojjar du eller!! Asså fy fan va ful bil på mig asså!! Kunde du inte ha tagit nån bättre!! Usch!! (a) <333

2010-12-06 @ 15:46:19



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0