dag 11 - din dag

dag 11 - din dag
dag 12 - Mina syskon
dag 13 - en bok
dag 14 - min idol
dag 15 - så här ser min julafton ut!
Jag vakande runt 10tiden. Då gick jag upp och åt frukost. Sen kröp jag ner i min säng igen och spelade bloons till halv 12 typ. Då gick jag upp och fixade mig och så. Sen åkte vi till Uppsala för min kusin har fyllt år, så vi åkte ditt och firade henne. Det var jättekul! Kom hem vid 5, då åkte vi och handlade. Jag satte mig vid datan, städade mitt rum. Sen lagade mamma och pappa mat och jag fixade en förrätt. Vi åt och sen efter maten kollade jag lite på tv, fast min lillebror dryyyga! Så jag bråkade med han.. Sen har jag suttit här vid datan ett tag nu. Hämtade nyss en påse chips och funderar på att sätta på en film eller nått.. Lång och rolig dag! Juste.. kom på att min lillebror för skyldig mig 15 minuters massage. Jag bytte lite datatid mot massage. haha!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0