på vägen hem

Sitter just nu i bilen hem från mormor. Mamma och jag i bilen. Pappa åker bakom och Filip ska till kusinerna och sóva där tills onsadg :) när jag kommer hem ska jag nog bara vila, så himla trött jag är ;O ... och förskyld :( men jag bloggar mera när jag kommer hem och då kan jag också visa bild på klubbor jag gjorde hemma hos momor. jag filip och fanny och felicia gjorde bilklubbor :) smälte ahlgrensbilar i mikron och sen så "veva" man på det på en glass pinne. det var as gott! men vi hörs sen. solen blendar mig så jag ser knappt nått på datan ;P pusss
bjuder på en bild på mig och ebba, efter som ebba fyllde år och jag glömde gratta henne här på bloggen ;§
JAG ÄLSKAR DIG EBBA!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0