frågestunden, svaren :)

Postat av:
hur lång är du? (:
svar: jag är runt 165 kan jag tippa på ;) jag mätte mig hos skolskötterskan för ca 2 månader sen och då var jag 163 så jag är nog runt 165-167 :)
Postat av: ebba
vilka bloggar läser du varje dag? :)<333333
svar: din ebba, linneas, alexandras, sophias, mathildas, amandasiléns, isabellas, fannys, michans och många flera. men jag skrev dom jag kom på nu ;) 
 
Postat av: ss
Är du oskuld?:D
svar: vad tror du? klart jag är ;)
 
Postat av: sophia 
jag vet redan typ allt om dig? :s 
svar: aa det gör du. eller du vet det du borde veta ;)
 
Postat av: anonym
är du kär i tose ?
svar: nej jag är inte kär i tosse, jag gillar han bara som kompis ;)  
 
Postat av: fanny
hur många besökare har du ungefär varje dag?
vilka bloggar läser du? :D <3
svar: jag har runt 50 varje dag, det är ingen toppen statstik men det struntar jag i ;)
det står där uppe ;) <3 
 
Postat av: hihi
vilka länder har du varit i ? :)
svar: jag har inte varit i många länder alls. men faktiskt bara turkiet och grekland och sen också danmark, finland, lettland osv :) 
 
Postat av: limpan
vad har du planerat i sommar? ;P 
svar: jag har mest bara plannerat att bara vara hemma för det mesta och hitta på roliga saker med kompisar och familjen, åka till grönan, skansen och sånt. sen ska jag också till göteborg två veckor på båda handbolls cup och fotbolls cup. det ser jag fram emot jätte mycket :) 
 
Postat av: Erik
hur lång är du och eller jag vet inte :P
svar: svaret står där uppe men kortfattat, runt 165. 
 
Postat av: hemlig
Hur hinner du med att plugga, spela fotboll och Blogga det e helt sjukt
svar: haha blogga det gör jag inte speciellt mycket tror jag inte :p plugga brukar jag göra efter skolan och ibland på kvällen. men faktiskt pluggar jag inte så mycket även fast det låter så på min blogg. nu ska jag plugga... aja ska gå och plugga nu... haha men så mycket pluggar jag faktiskt inte. och spela fotboll det gör jag bara ungerfär 4 ggr i veckan och det är sånt man liksom hinner med eftersom det är på kvällen också ;) 
 
Postat av:
vad är dina intressen?`:)
svar: intressen.. fotboll, handboll, träffa kompisar... och bloggen såklart ;)
 
Postat av: OooO
vilken är din favoritglass?
vilken är din favoritgodis?
svar: favoritglass... det är nog... hmm det finns många goda glassar men piggelin och strawberry white äe nog favoriterna.
favoritgodis... helt klart choklad ;) 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0