såååå sköööönt

just nu sitter jag ute och solar med en massa sommarlåtar i hötalarna. jag kämpar med att bli brun, fast blir jag brun? nej. men det kommer säker. faktiskt igår så fick jag lite bikinirand fast självklart vart dom borta sen :(
ikväll ska jag till Fannaip och kolla på fotbollsmatch. när flickor95 spelar. ska jag göra preijär (stavning?) för dom nya jeansshortsen :D svar: jua det ska jag! toppen! men snart ska jag nog gå in och äta för det börjar kurra i magen fast jag åt nyss as mycket till lunch. Linn, Linnea; tove och jag gick till Pizzeria arena som precis har öppnat vid våramn skolan. så vi ditt och åt mat. så nu kommer vi gå ditt typ varje dag :D neeeej jag skoajde. men det kanske händer? men inte alls ofta jag lovar! nu kom mamma hem också så då börjar väl hon med mat snart! 
oj nu känner jag mig som värdsta grisen/tjockisen som har skrivet ett helt inlägg om mat typ :o haha!

 
 stort hjärta på låten!


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0