endast 10 skoldagar kvar!

förlåt för en slarvig uppdatering :( men jag kan skylla på att jag har haft fullt upp idag. efter skolan var jag typ kvar på extraslöjd till klockan 4, vilket ni kanske tycker var onödigt men det var det inte för nu är jag typ klar med mina byxor :D toppen bra! sen efter det gick jag och sophia på picknick, as mysigt! sophia tog typ as mycket kort också. ska bara få sophia att skicka dom :P hon verkar vara lite skeptisk till det, eller? ;P;PP;p du vet att jag älskar dig sophia! sen tränade jag och det var kul? jaaaaaaaaaa. fast jag har typ as ont i mitt knät sen matchen igår :P men sånt får man helt enkelt leva med :P



sophia var så snäll så hon skickade två bilder, tacka sophia! Tack min älskade sophia! jag älskar dig! du vet vad du betyder för mig? meeeeest! löööööve you sister!


så fiiin!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0