skolfoto imorgon

Har städat hela min garderob. Usch vad jobbigt det va.. Äntligen klar! Det tog sin tid men det är skönt när det är klart. Skolfoto imorgon, har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Men det fixar.. kommer inte ha något speciellt. Hoppas att jag inte får sitta ner.. det vill jag verkligen inte! Sen har vi redovisning imorgon också.. ska nog ta och läsa igenom det innan jag somnar.. men det känns som det kommer gå bra! Men nu ska jag ta och sova.
jag längtar grymt mycket till julen! får såna julkänslor.. sitter faktiskt och lyssnar på julsång.. ;§
haha skön bild, kolla på filip :p ( den enda bilden från jul jag hade)

Kommentarer
Postat av: linn lindblom.

men gud vad jag lyssnar också på julmusik , vi är allt för lika du och jag evelina andersson!

2010-09-23 @ 22:30:40
URL: http://linnlindbloms.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0