svaren, del 1

POSTAT AV: EBBA
vem är din bästavän? :D
vad fick dig att börja blogga?
POSTAT AV: EBBA
vem är din bästavän? :D
vad fick dig att börja blogga?
Sv; jag har inte en bästavän, utan jag har några som jag är mera och så med. Så jag har flera bäsatvänner. Du är en av dom iaf ;)
Jag började blogga för att det verkade kul och intressant och också för att det var så många andra som gjorde det och då ville jag också testa:)

POSTAT AV: TIX
Favorit djur :)
favorit blogg
Sv; Mitt favorit djur är nog kanin eller hund. Jag har ingen favorit blogg men SarahTjulander är en av dom bloggar jag tycker är bäst så man kan säga att hennes blogg är min favorit blogg!
POSTAT AV: ERIK DAHLBERG
vad tycker du om mig svara på msn eru snäll :)
Sv; haha okej då svarar jag på msn då ;p

POSTAT AV: THERESÉ ADELMAN
Det bästa med livet? :)
Sv; Det bästa med livet..? hmm.. svår fråga.. det finns mycket bra med livet. Jag kan ine säga vad som är det bästa med livet. Hela livet är bra! Livet är en stor fest!

POSTAT AV: JESSICA
vad är det dyraste du har i din garderob?:)
Sv; jadu.. Jag vet inte.. Det får jag kolla upp. Kanske skriver det sen;)
POSTAT AV: MK
ah okej, vad tycker du om min blogg?
vart bor du?
dröm resemål?
hur gammal e du?
vrf började du blogga?
favoritfärg?
hur länge har du bloggat?
bästa film du sett?
o sämsta?
hur lång e du? :D
Sv; jo, din blogg är väl fin!
Jag bor i sveriges närmaste stad, haha!
drömresemål..? Hawaii tror jag ;)
Jag är 14 år.
Jag började blogga för det verkade kul och intressant.
Min favoritfärg är ROSA!
Jag har bloggat sen december föra året.
Jag brukar inte kolla så mycket på film, så jag vet inte xP
jag är ca 165 cm lång.


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0