svaren, del 2

POSTAT AV: LOVISA
Fin blogg :D
Vilken är din favoritblogg?
Sv; Tack så mycket! http://sarahtjulander.blogg.se

POSTAT AV: ELIN
Sv; Självklart:)
Hur länge har du bloggat?
Vad är det roligaste med att blogga?
Vad gillar du att göra på fritiden`?
POSTAT AV: ELIN
Sv; Självklart:)
Hur länge har du bloggat?
Vad är det roligaste med att blogga?
Vad gillar du att göra på fritiden`?
Sv; Sen december, det roligaste med att blogga är alla roliga och posetiva kommentarer man får! kom ihåg att det är ni läsare som gör roligare! På fritiden spelar jag fotboll och handboll och det är det jag tycker är kul. Och såklart är jag också med mina vänner! :D
POSTAT AV: BEX
Vart gör du dina designs? :)
Sv; picasa
POSTAT AV: SOFIA
vilken är din favorit godis ;) <3
SV; choklad eller lakrits, men måste jag säga en så blir det choklad. men nu för tillfället så äter jag inte godis! har godisförbud, det känns riktigt bra! :d

POSTAT AV: MALIN<3
Hur länge har du spelat fotboll?
Varför började du med det? :D<33333
Sv; Jag har spelat sen jag var 6 tror jag. Det var väl mest för att alla andra började spela fotboll :)¨
POSTAT AV: FRIDA HJÄRTA KEVIN
Vad är det bästa du vet?
Favorit blogg?
Sv; det bästa jag vet är alla mina härliga vänner och min familj och släkt:)
står där uppe ;)

POSTAT AV: - EELINABÄCKMAN!
läser du min blogg? ;)
klart jag läser din <3
Sv; nej jag läser tyvär inte din blogg men jag kanske ska börja med det? ;)
härligt! <3

Kommentarer
Postat av: amanda

min blogg är grym läs den:)

2010-09-15 @ 18:56:00
URL: http://aamandagrahn.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0